Teknik Mendapat 100 Visitor Website Sehari Melalui Fanpages



Visitor amat penting untuk website supaya sesebuah website .Terdapat pelbagai teknik untuk mendapatkan visitor website , teknik ini khas untuk mereka yang ingin meningkatkan visitor melalui fanpages .


=======================================================================
4 Teknik Mendapat 100 Visitor Sehari dengan Fanpages
=======================================================================


1. Ayat , Perkataan , Perenggan 




Pastikan perkataan anda menarik & berbentuk umum yang dapat menarik pengguna facebook untuk membaca status anda . Pastikan juga ayat anda juga tidak terlalu panjang menghuraikan tajuk atau berita di website anda.

Perenggan pula mesti dalam 3 perenggan atau kurang supaya mesej yang anda sampaikan tidak terlalu panjang. Cukuplah hanya membuat ringkasan berkenaan dengan tajuk / berita yang anda ingin sampaikan.



2. Tajuk yang Menarik




Tajuk yang memukau , menarik & yang berkaitan dengan diri seseorang individu akan menarik lagi minat pengguna facebook untuk membaca status anda.Pastikan juga patah perkataan tidak lebih dari 7 supaya pengguna di facebook tidak mengambil masa yang lama untuk membaca tajuk anda


3. Pendekkan Link URL



Jangan sesekali post link yang terlalu panjang kerana ia akan nampak terlalu serabut . Cuba pendekkan link website anda di bitly atau goo.gl supaya nampak kemas dah teratur . Link yang pendek juga akan menarik minat pengguna di facebook untuk klik link anda.


4.Tingkatkan Bilangan Likes




Bilangan likes di fanpage amat penting supaya ramai individu dapat lihat tajuk dan link website anda . Fanpage yang mempunyai banyak likes dari Malaysia akan mendapat ramai visitor website sekaligus memberikan visitor yang berkualiti untuk website anda. 

Dengan kata lain , Likes Fanpages dari Malaysia mempunyai banyak kelebihan kepada website anda . Di bawah merupakan beberapa kelebihan mempunyai Likes Fanpages dari Malaysia ...

1) Mendapat Banyak Pelanggan 
2) Mendapat Ramai Visitor Website 
3) Menjual Produk / Servis dengan berkesan 
4) Meningkatkan Kepercayaan Pelanggan
5) Menjadikan website anda  lebih popular 
6) & banyak lagi kelebihan yang akan dapat


Jika anda berminat untuk mendapatkan beratus-ratus & beribu - ribu likes dari Malaysia , ebook Facebookmy membongkarkan teknik pakar meningkatkan likes dari Malaysia dengan pantas.


Dapatkan teknik sekarang di