Targeted Group Hanya Dari Malaysia






Kenapa jualan produk anda masih belum meningkat di facebook ???






Antara jawapan yang paling bernas diberikan oleh pakar pemasaran facebook adalah :


 - Iklankan produk atau servis korang di Facebook Ads -


Sememangnya pengiklanan Facebook Ads adalah teknik pengiklanan yang berbayar sehingga hari ini dan sangat menguntungkan kerana anda akan mendapat bakal pelanggan yang targeted , iklan berjalan secara automatik , jimat dan boleh dapatkan uid pelanggan ( bakal pelanggan targeted ) yang anda inginkan dalam masa yang singkat.




Habis tu , adakah terdapat cara lain untuk mendapatkan pelanggan Targeted dari facebook ?


Jawapanya adalah ,






Sebelum saya menerangkan ebook Facebookmy Targeted Group, izinkan saya memperkenalkan diri saya , nama Harris Anuar dan saya boleh membantu anda dalam mendapatkan pelanggan targeted dari facebook tanpa fb ads .


Saya sudah mempunyai pengalaman yang lama dalam pemasaran group facebook sejak tahun 2010 dan telah juga menyertai seminar yang berkaitan dengan pemasaran internet.  






Kisah saya mengiklan di Facebook Group



Semasa saya melancarkan ebook pertama saya iaitu Facebookmy - Rahsia Pakar Meningkatkan Like Dari Malaysia . Pada waktu tersebut saya hanya mempromosikan kepada rakan - rakan IM ( Internet Marketing ) saya yang terdekat . Apabila selesai , saya mengiklan secara tidak tentu hala di semua group yang join di facebook.

Keputusannya = 1 - 2 jualan jer saya dapat 

Setelah lama mengiklan di facebook group , saya dapati bahawa pembeli - pembeli ebook saya merupakan mereka yang join Group Niche ( Group Khusus ) yang sama minat dengan produk saya iklankan iaitu ebook Rahsia Pakar Meningkatkan Like Dari Malaysia . 

Saya dapati majoriti pembeli ebook saya adalah dari group seperti Servis Fanpage ,  Servis Sewa Fanpage , Servis CC , Jual Beli Fanpage & banyak lagi group yang berkaitan.

Satelah beberapa hari membuat kajian , saya mengambil keputusan untuk mengiklan & promosi di group - group yang berkaitan dengan fanpage , like , tukar nama fanpage , CC Fanpage dan group yang lain berkaitan dengan ebook saya ..

Keputusannya BOOMMMMMM, di bawah merupakan bukti pembayaran terhadap Produk Saya .....






Di sini , saya ingin tegaskan bahawa anda perlu kenal siapa bakal pelanggan anda semasa mengiklan di facebook. Dengan kata lain , anda perlu mendapatkan pelanggan targeted di facebook kerana di facebook mempunyai ramai individu yang masuk ke facebook untuk pelbagai tujuan seperti berkomunikasi , chat , lihat berita dan lain - lain.


Untuk mendapatkan bakal pelanggan yang targeted , anda memerlukan .....




Apa yang terkandung dalam ebook ini 












Bagaimana Nak Beli Ebook Ini ?

Dapatkan Ebook Ini dan Pelanggan - Pelanggan Targeted di Facebook  menjadi milik anda !




Saya memberikan anda jaminan 30 hari Personal Support untuk membimbing anda menggunakan ebook dengan baik


Ya, 30 hari Personal Support dalam tempoh 30 hari. Anda tidak akan rugi apa-apa sekiranya melakukan pembelian sekarang.


Jadi dapatkan ebook ini sekarang juga pada harga yang mampu anda miliki cuma..

RM 10



Saya ingin mengingatkan anda bahawa :










Mengiklan di iklan berbayar seperti sewa banner , promosi di fanpage atau facebook ads

atau 

Dapatkan senarai group targeted & anda boleh mengiklan selama-lamanya kepada pelanggan targeted di facebook 




RM 10


Tawaran Awal --> Harga akan dinaikkan bila-bila masa sahaja  






Bakal - bakal pelanggan anda sedang menunggu anda di group targeted , Dapatkannya Sekarang...




Ikhlas Daripada,



Harris Anuar

P.s : Dengan membeli ebook ini  , anda akan dapat menjimatkan kos pengiklanan anda untuk mendapatkan pelanggan targeted Hanya Dari Malaysia  . 

P.s.s : Bersama ebook ini juga disediakan ebook bonus yang akan membantu anda dalam memasarkan produk & servis anda di group.Oh ya , hampir lupa , di group support saya telah sediakan 1 lagi ebook bonus khas untuk anda . Pastikan anda masuk ke group support .

P.s.s.s : Jangan tangguhkan lagi  pembelian anda, harga ebook akan dinaikkan bila-bila masa dan saya akan tutup jualan apabila kouta jualan penuh . Anda akan tidak berpeluang untuk mendapatkan Senarai Group Targeted Yang Mempunyai Pelanggan Hanya Dari Malaysia .


Ada Pertanyaan ??


Jika anda mempunyai pertanyaan, boleh PM saya di sini http://on.fb.me/1eR4DFn