4 Tip Rahsia Pemasaran Facebook Group




Mereka yang lebih tahu tentang pemasaran di facebook akan dapat menghasikan jualan dengan senang . Hal ini membuktikan tip-tip pemasaran di facebook penting dalam mempromosikan produk atau servis anda. Di bawah disediakan 4 tip pemasaran Facebook khas untuk anda ...


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =  = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 
4 Tip Rahsia Pemasaran Facebook Group 
= = = = = = = =  = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 


1# : Kelebihan produk & servis



Anda perlu tahu kelebihan produk atau servis anda sebelum memasarkannya di facebook. Penjual yang jelas tentang kelebihan produk dan servisnya akan senang menceritakan kepada pelanggan tentang kehebatan produk dan servisnya.Ingat , ceritakan kepada mereka yang berminat tentang kelebihan produk dan servis anda.


2# : Membuat katalog produk







Mereka yang login facebook lebih suka melihat gambar berbanding perkataan . Berikan kepada mereka pelbagai gambar produk atau servis anda supaya mereka dapat melihat dengan jelas . Sentiasa masukkan pebagai gambar yang menarik untuk hasilka katalog produk dan servis anda supaya pelanggan tertarik untuk membeli.


3# : Memaksimakan grafik




Salah satu elemen yang dapat menarik perhatian pengguna di facebook adalah gambar produk atau servis anda yang memukau dan profesional. Anda perlu menghasilkan gambar yang menarik supaya dapat menarik pandangan mereka di facebook untuk lihat produk atau servis yang anda promosikan.


4# : Promosikan kepada pelanggan targated



Mempromosikan produk atau servis anda kepada mereka yang berminat( Pelanggan Targeted ) amat penting .Hal ini kerana mereka yang berminat dengan produk anda akan membeli produk dan servis yang anda tawarkan. Anda boleh juga mendapatkan pelanggan targeted dari FB ads tetapi ia memerlukan kos yang amat tinggi.


= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =  = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Promosi ke Pelanggan Targeted Membolehkan Jualan Terhasil
= = = = = = = =  = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =



Walau bagaimanapun, Ebook Facebookmy telah menyenaraikan group-group Targeted untuk anda mendapatkan pelanggan targeted bagi produk dan servis anda.

Anda boleh mempromosikan kepada pelanggan yang berminat dengan produk dan servis anda sekaligus membolehkan jualan terhasil ....



Dapatkannya di link ini