Pemasaran Automatik






Kenapa masih ramai orang mengiklan produk / servis di facebook ??





Oleh itu , pemasaran di facebook masih releven kerana terdapat ramai pakar pemaran facebook berjaya menghasilkan pendapatan sehingga 4 hingga 6 angka sebulan hanya melalui facebook .

Walau bagaimanapun , masih ramai individu atau peniaga online yang baru tidak mengetahui rahsia pemasaran yang mereka gunakan …

Anda ingin tahu rahsia pemasaran yang mereka lakukan ? Jawapanya dibongkarkan dalam ebook...





Sebelum saya menerangkan ebook Facebookmy Pemasaran Automatic Profile , izinkan saya memperkenalkan diri saya , nama Harris Anuar dan saya boleh membantu anda dalam mendapatkan pelanggan targeted dari facebook tanpa fb ads .


Saya sudah mempunyai pengalaman yang lama dalam pemasaran  facebook sejak tahun 2010 dan telah juga menyertai seminar yang berkaitan dengan pemasaran internet. 






Kisah saya mengiklan di Facebook Profile Wall


Sudah beberapa tahun yang lalu saya pernah menggunakan profile wall facebook saya untuk tujuan mengiklan dan membuat promosi produk . Pada waktu tersebut , saya perlu sentiasa login facebook setiap hari untuk post pengiklanan produk untuk dipromosikan.

Namun , terdapat juga masa yang saya terlepas untuk lakukan promosi kerana sibuk dengan aktiviti seharian . Saya mendapati bahawa terdapat beberapa orang pakar pemasaran facebook memasarkan produk dan servis mereka berbeza dengan cara yang saya lakukan .

Iklan mereka sentiasa muncul di facebook setiap waktu , setiap hari dan setiap minggu . Pada waktu tersebut , saya mula terfikir , adakah mereka sentiasa online setiap hari ? . Jawapan yang saya temui adalah tidak kerana mereka telah menggunakan kaedah pemasaran automatik di facebook untuk promosikan produk mereka .

Akhirnya saya temui cara dan strategi mereka serta saya telah melakukan pemasaran automatik yang dilakukan oleh pakar - pakar pemasaran facebook . Keputusannya BoMMMMM ….

Di bawah merupakan antara bukti hasil daripada strategi pemasaran automatik yang dijalankan oleh saya

 



 







 






* Hasil Pemasaran Automatik adalah dari akaun facebook nombor 2 saya bukan akaun facebook saya yang aktif ( Harris Anuar H )



Di sini saya ingin memaklumkan kepada anda bahawa jika anda ingin promosikan produk di facebook , anda tidak semestinya sentiasa login di facebook , cuma lakukan pemasaran automatik pada waktu dan tarikh yang anda mahu . Teknik pemasaran ini akan menjimatkan banyak masa anda serta mengurangkan kos pemasaran yang anda lakukan .


Untuk melakukan pemasaran automatik di facebook, anda memerlukan …..







Apa yang terkandung dalam ebook ini  












Bonus !!!



Ebook Di Atas Diberikan Percuma










 





Bagaimana Nak Beli Ebook ini ?

Dapatkan ebook ini dan anda akan mempelajari pemasaran automatik di facebook dengan mudah!




Saya memberikan jaminan 30 hari personal support jika anda gagal mempelajari cara menggunakan pemasaran automatik .

Ya , Personal Support khas dari saya dalam tempoh 30 hari . Anda tidak akan rugi apa-apa sekiranya melakukan pembelian sekarang.

Jadi dapatkan panduan ini sekarang juga pada harga yang mampu anda miliki cuma…

RM 30


   Tawaran Awal --> Harga akan dinaikkan bila-bila masa sahaja




http://www.facebookmy.com/2015/04/langkah-pembayaran-ebook.html



 Saya ingin ingatkan anda bahawa : 














Dapatkan Ebook ini & Promosikan Produk / Servis Anda Secara Automatik Di Facebook

Atau 

Lakukan Promosi Setiap Hari Secara Manual Dan Memakan Masa Berjam-Jam di Facebook


RM 30


Tawaran Awal --> Harga akan dinaikkan bila-bila masa sahaja






http://www.facebookmy.com/2015/04/langkah-pembayaran-ebook.html














Promosikan produk / servis anda secara automatik di facebook dan nikmati kebebasan masa kerana pemasaran anda diuruskan oleh sistem automatik setiap masa . Klik tempah sekarang ...



http://www.facebookmy.com/2015/04/langkah-pembayaran-ebook.html




Ikhlas Daripada,


Harris Anuar


P.s : Dengan membeli panduan ini  , anda dapat menguasai pemasaran automatic profile wall anda. Panduan yang disertakan amat mudah diikuti dengan pantas kerana ia diterangkan langkah-demi langkah bergambar.



P.s.s : Pemasaran melalui facebook perlu menggunakan teknik yang berkesan supaya jualan dapat dihasilkan. Ebook ini mendedahkan teknik-teknik pakar pemasaran facebook secara automatic 24 jam / 7 hari seminggu . 



P.s.s.s : Jangan tangguhkan lagi  pembelian anda, harga  akan dinaikkan bila-bila masa dan saya akan tutup jualan apabila kouta jualan penuh . Anda akan tidak berpeluang untuk mendapat panduan pantas ini pada masa yang akan datang .





Ada Pertanyaan ??


Jika anda mempunyai pertanyaan, boleh PM saya 
di sini http://on.fb.me/1eR4DFn